Mille järgi valida veebilehe tegija?

1. Lehe tagasitootlikkus / veebilehe hind. Olgem ausad – veebileht on investeering. Investeeringu puhul on tähtis, et see teeniks ennast tagasi. Kui Sa ostad täna veebilehe 700 euro eest, siis ta võiks Sulle 3 aastaga teenida mitmekordse summa. Kui kulutad näiteks 200 eur jõulukampaania peale (teed trükised, kujundad kaartid jne), siis see on üks konkreetne lüke, mis aitab kaasa brändituntusele, näitab kliendile, et oled pildil ning kutsub ostma / teenust tarbima. Veebileht on aga üleval aastaringselt ning täidab eesmärke veel paremini kui ajutised kampaaniad. Seega on tähtis luua veebileht, mis “töötab”, st. on otsingumootorites orgaaniliselt nähtav, kutsuva disainiga ning koodi mõttes hästi programmeeritud.

2. Tegija käekiri. Mõne inimese või firma toodang lihtsalt sümpatiseerib ja mõne oma mitte. Professionaalsust ja maitset ei ole alati lihtne mõõta, kuid tavaliselt seda tunnetab – nii veebilehe tellija kui tema tulevased kliendid. Vaata meie tehtud töid ning kui Sulle senine stiil meeldib, siis räägi meile oma tulevase veebilehe soovidest.

3. Jätkusuutlikkus. Kas veebiettevõte eesmärgiks on soodsalt palju lehti teha või igat lehte “isiklikult” võtta? Meie ettevõtte väiksusel on see eelis, et saame ja tahame võtta “isiklikult” – seda ka ühe, kolme ja viie aasta pärast! Isiklikult võtmine tähendab SEO-valmidust ja sisutekstide optimeerimist, jätkusuutlikkuse tagamist programmikoodi ja kasutatavate pluginate vaatenurgast ning hoolduslepingu kaudu igakuiset lehe monitoorimist-varundamist-turvamist-uuendamist.

Veebilehe hind

Veebilehtede hinnaskaala küsimus on keerukas – hinnad varieeruvad 50 ja 100 000 vahel. 50 euro eest saab osta veebilehe koolipoisilt, kelle motivatsiooniks on teenida esimene taskuraha. 100 000 eurose suurusjärgu eest saab kõrgkäideldava turvalise A-klassi veebilehe, mida vajab kõrgem riigiasutus või tipp-pank.

Meie teeme veebilehti vahemikus 550 kuni 3000 eurot (koos maksudega). Me ei ürita trügida “suurte meeste mängu”, pakkudes arendusi Swedbankile või Postimehele, samuti ei tegele odava isikupäratu masstoodanguga. Oleme seadnud omale kindlad raamid, milles opereerime – see tagab oma segmendi parimad hinnad. Hinna aitab parimal tasemel hoida see, et töötame projektipõhiselt ja juhatuse liikmetena, mistõttu puudub regulaarne palgakulu

Me ei ürita Sulle oma teenust peale suruda, vaid soovime, et Sa ise tahaksid tellida lehe just meilt. Sestap julgeme soovitada oma konkurentidelt hinnapakkumise küsimist, ise-tegemise keskkondi nagu Voog, Wix jms ning isegi, kui küsid meilt hinnapakkumist, mängime avatud kaartidega – kui peame tööpakkumist enda jaoks liiga mahukaks, siis aitame leida parima lahenduse!

Kuidas veebilehe tellimine käib?

Meie töötame nii:

  • Klient annab teada, millist tüüpi leht ta mõttes on (tegevusala; algne visioon värvidest ja kujundusest, kui on; olemasolev sümboolika (logo, voldikud, tootepildid), kui on; sisu struktuur).
  • Teeme umbkaudse hinnapakkumise lähtuvalt sellest (min ja max hind). See aitab eelarvet planeerida ja ootamatuid kulusid vältida.
  • Kui kliendile vahemik sobib, loome demolehe ehk näidise oma serverisse – kui klient tunneb, et saab asja, allkirjastame lepingu, paneme paika kuupäevad ja leht valmib!

Roosa Vaarikas OÜ valmistatud lehtedel on alati kaasas 3-kuuline hooldusleping ja garantii (mis tagab lehe täieliku vigadeta toimimise, varunduse, platvormi ja pluginate uuenduse ning ründekaitse). Pärast garantiiperioodi on võimalik ja soovituslik hoolduslepingut pikendada 10 eur / kuus.

Valmistame veebilehed WordPress platvormile (e-poe puhul Woocommerce toel). Töötame kitsas segmendis, väikese meeskonnaga ja väikeste mahtudega, mistõttu saame pakkuda kõige paremat hinna-kvaliteedi suhet ning isikupärast lehele pühendumist – me ei tee kunagi masstoodangut.

Veebiprogrammeerimise tunnihind on 30-35 eur.

Võta meiega ühendust ja küsi hinnapakkumist