Leidsin ca 8 aastat tagasi legendaarse Story sellest, kuidas kliendi ja veebidisaineri suhtlus mõnikord kulgeb. Meenutan seda ikka ja jälle, kui kohtan klienti, kellega kipub sarnast rada mööda minema. Oma õpilastele ütlen kursuse alguses ikka, et “ilu EI OLE päris suhteline mõiste – kui panna kõrvuti Dacia Logan ja Audi S8, siis EI OLE olemas inimest, kes päriselt usuks, et Dacia on ilusam.
Sarnaselt on veebilehtedega – on mingid parameetrid, mida saab ja tuleb arvesse võtta, olgu nendeks siis contrast ratio tekstide-taustade suhtes, värvipaleti ja fontide valik vastavalt tegevusalale, õhuvahed ja joondused ja jooned ning kogu muu kompott, mis välimust ja kasutajakogemust (UI, UX) mõjutab.
Naudi lugemist ja ära ole see klient – kui Sa kedagi juba usaldad, siis usalda lõpuni välja.
Autor: Matthew Inman, https://theoatmeal.com/comics/design_hell